ŠKODA vazhdon suksesin e saj në vitin 2017
Prodhuesi Çek i makinave po përjeton përsëri gjysmën e vitit më të mirë në historinë 122-vjeçare të tij. Falë fushatës SUV, ŠKODA do të shohë një rritje tjetër dhe me strategjinë ŠKODA 2025, kompania është pozicionuar mirë për sfidat e së ardhmes. Pas 25 vjetorit të vitit të kaluar të bashkimit me Volkswagen Group, në vitin 2017 ŠKODA festoi momentin e prodhimit të automjetit të saj të 15 miliontë si një markë Volkswagen Group. Në tregun më të madh individual të saj, Kina, ŠKODA ka tejkaluar shifrën e 2 milion veturave të shpërndara në vetëm dhjetë vjet. Ndërkohë që Algjeria u bë një vend i ri për prodhimin e ŠKODA-s në vitin 2017.
ŠKODA AUTO aktualisht ka të punësuar mbi 30,000 njerëz dhe është aktive në më shumë se 100 tregje. Kompania operon në tre fabrika prodhimi në Republikën Çeke: fabrika e automjeteve në Mladá Boleslav dhe në Kvasiny si dhe fabrika e pjesëve të këmbimit në Vrchlabí. ŠKODA gjithashtu prodhon automjetet e saj në Kinë, Rusi, Sllovaki, Algjeri dhe Indi kryesisht përmes partneriteteve të Grupit, si dhe në Ukrainë dhe Kazakistan me partnerët lokalë. Aktualisht, ŠKODA ofron shtatë lloje modelesh për pasagjerët: CITIGO, FABIA, RAPID, OCTAVIA, KAROQ, KODIAQ dhe SUPERB.
Dërgesat globale drejt një rekordi të ri
Nga janari deri në qershor, dërgimet për klientët u rritën me 2.8% në një rekord të ri prej 585,000 veturash. Aktualisht, ka gjasa të forta se ŠKODA do të ofrojë më shumë se 1 milion automjete për konsumatorët brenda një viti kalendarik për herë të katërt radhazi. ŠKODA e tejkaloi një milion-shifër kjo e kapur për herë të parë në vitin 2014.
Në Evropën Perëndimore, ŠKODA i rriti shitjet në gjysmën e parë të vitit me 4.1% në 252.300 automjete (janar-qershor 2016: 242.500 automjete). Në Evropën Qendrore, ŠKODA ka ofruar 109.800 njësi në gjysmën e parë të vitit, 14.0% më shumë automjete se në të njëjtën periudhë të një viti më parë (janar - qershor 2016: 96.300 automjete). Në tregun më të madh individual në botë, Kinë, marka e themeluar në Çeki shiti 134,000 automjete në gjysmën e parë të vitit (janar-qershor 2016: 145,800 automjete, -8.1%). Kjo rënie është kryesisht për shkak të rregullimeve të vazhdueshme të modeleve. ŠKODA e parashikoi këtë zhvillim dhe pret që kërkesa të kthehet në normalitet.
Në mes të vitit 2017, ŠKODA festoi momentin e automjetit të 15 miliontë të prodhuar që kur u bashkua me Volkswagen Group. Pas fillimit të freskët nën ombrellën e Volkswagen Group në vitin 1991, marka çeke fillimisht ofroi një gamë modeli dhe shiti 170,000 makina në vit. Në 2016, prodhuesi arriti një figurë të re rekord me 1,126,500 dërgesa që bëhen në mbarë botën. Sot, ŠKODA përfaqësohet nga shtatë lloje modelesh dhe 40 variante modeli në të gjitha segmentet e rëndësishme. Me 5.6 milion makina, ŠKODA OCTAVIA ka pjesën më të madhe në 15 milionë automjete të ndërtuara që nga koha që marka u bë pjesë e Volkswagen Group. Duke u pasuar nga makina e vogël, ŠKODA FABIA, me 4 milionë dhe ŠKODA SUPERB me pak më shumë se 1 milion makina të prodhuara.
Për herë të parë, të ardhurat nga shitjet me mbi 8 miliardë euro në një periudhë prej jo më shumë se gjysëm viti.
Të ardhurat e shitjeve të ŠKODA AUTO u rritën me 22.6% në 8.720 miliard euro në gjysmën e parë të vitit (gjashtëmujori i parë 2016: 7.114 miliardë euro). Në të njëjtën periudhë, fitimi operativ u rrit ndjeshëm me 25.5% në 860 milionë euro (gjysma e parë e vitit 2016: 685 milionë euro). Kthimi i shitjeve ishte 9.9%, nga 9.6% në gjysmën e parë të vitit 2016. Rrjedhja neto e parasë arriti në 1.159 miliardë euro (gjysma e parë e vitit 2016: 583 milionë euro).
Shtylla të rëndësishme për një zhvillim të qëndrueshëm dhe pozitiv të kompanisë
Me strategjinë 2025, ŠKODA AUTO ka hedhur themelet për një zhvillim të vazhdueshëm dhe të suksesshëm në vitet e ardhshme. Qëllimi i përbashkët i fushave të shumta të reja të veprimit është që të pozicionojë kompaninë për proçeset e ardhshme të transformimit në industrinë e automobilave dhe ndryshimeve në shoqëri. Këtu digjitalizimi luan një rol qendror: modelet, prodhimi dhe proçeset e kompanisë do të përfitojnë tërësisht nga zgjidhjet digjitale. Me anë të shërbimeve digjitale, ŠKODA AUTO dëshiron gjithashtu të zhvillojë zona të reja të biznesit me rritje të lartë. Një fokus tjetër është lëvizshmëria elektrike: ŠKODA do të hyjë në këtë treg të së ardhmes me modele plug-in hybrid dhe modele thjesht elektrike. Duke zbatuar me rigorozitet këtë dhe nismat e mëtejshme strategjike, kompania synon të rritet në dy dimensione: krahas rritjeve të mëtejshme në biznesin tradicional të prodhimit të makinave, modelet e reja dixhitale të biznesit - kryesisht shërbimet e lëvizshmërisë - janë për të siguruar stimuj të fuqishëm të rritjes së mëtejshme.
Studimi i ŠKODA VISION E nënvizon në mënyrë mbresëlënëse përpjekjet e ŠKODA-s në fushat e lëvizshmërisë elektrike dhe drejtimit autonom. VIZIONI E është makina e parë e konceptuar plotësisht elektrike në historinë 122-vjeçare të kompanisë. Kjo lejon një distancë deri në 500 km dhe mund të ngarkohet si në mënyrë induktive ashtu edhe duke përdorur një lidhje kabllore. Prodhimi i modelit do të fillojë në vitin 2020.
Vendndodhje e re në Algjeri
Një komponent tjetër i ardhshëm është fillimi i prodhimit të ŠKODA-s në fabrikën multi-brand të Grupit Volkswagen në Relizane, Algjeri, rreth 280 km në jugperëndim të Algjeris. Fabrika operon së bashku me partnerin lokal SOVAC dhe ka katër linja montimi. Aktualisht, modeli OCTAVIA po ndërtohet aty, ndërsa prodhimi i FABIA pritet të fillojë në vitin 2018.
Në vitin 2017, ŠKODA ka arritur përparime të mëtejshme në historinë e kompanisë
Në gjysmën e parë të vitit 2017, dy shifra mbresëlënëse ilustrojnë suksesin e madh të ŠKODA-s në tregun kinez. Marka hyri në tregun kinez në vitin 2007, pikërisht dhjetë vjet më parë. Që nga ajo kohë, konsumatorëve në Kinë u janë dorëzuar më shumë se 2 milion automjete. Që nga viti 2010, Kina ka qenë tregu më i madh individual i prodhuesit çek të makinave. Vitin e kaluar, ŠKODA arriti një rekord të ri të shpërndarjes me 317,100 automjete.
Në vitet e ardhshme, ŠKODA dëshiron të forcojë më tej pozicionin e saj në tregun e saj më të rëndësishëm individual. Për këtë qëllim, markal, së bashku me partnerin e saj të përbashkët, SAIC Motor Corporation, po investon më shumë se dy miliardë euro në zgjerimin e modelit. Fushata e vazhdueshme SUV pritet të zgjerojë më tej pozitën e ŠKODA në tregun kinez. Qëllimi është të dyfishojë furnizimet në Kinë në mbi 600,000 njësi deri në vitin 2020.
Sponsorizimi, motorsport dhe partneriteti rrisin paraqitjen emocionale të markës
Rritja e apelit emocional shkon në një linjë me strategjinë e rritjes ŠKODA. Nga njëra anë, kjo arrihet përmes gjuhës shprehëse të modeleve aktuale, si dhe facelift-eve të pagabueshëm që theksojnë dinamizmin, elegancën ose pamjen e thyer. Nga ana tjetër, marka ngarkohet emocionalisht edhe përmes angazhimeve dhe aktiviteteve të shumta.
Kjo është një traditë e ŠKODA që demonstron dinamizmin e markës dhe modeleve të saj në motorsport. Përfshirja në rally sport ka qenë fokus për shumë vite. Në vitin 2017, marka çeke e përsëriti suksesin e saj më të madh: ŠKODA Motorsport fitoi Team World Championship (WRC2) për të dytin vit radhazi. Për më tepër, dueti suedez i Pontus Tidemand / Jonas Andersson fitoi titujt e Kampionatit Botëror të Rally Championship (WRC2) në një ŠKODA FABIA R5, duke arritur kështu finlandezët Esapekka Lappi / Janne Ferm që kishin fituar për ŠKODA-n vitin e kaluar.
Në shumë ngjarje klasike të makinave të nivelit të lartë në të gjithë Evropën, ŠKODA konkurroi me modele të jashtëzakonshme historike. Të përzgjedhurit e vjetër dhe të rinj - kryesisht nga muzeu ŠKODA në Mlada Boleslav - janë dëshmi e traditës krenare të markës dhe zgjuarsisë së brezave të mëparshëm të inxhinierëve.
Sponzorimi i suksesshëm i sportit dhe kulturës janë zgjeruar më tej këtë vit.
ŠKODA tradicionalisht është përfshirë si partner në hokej mbi akull dhe çiklizëm. Këtë pranverë, ŠKODA madje caktoi një rekord të ri botëror: në vitin 2017, marka çeke mbështeti Ice Hockey World Championship të International Ice Hockey Federation (IIHF) për të 25-stën herë si sponsori kryesor dhe partner i automjeteve. Kjo është sponsorizimi I kupës botërore, më i gjatë në historinë e sponsorizimeve të të gjitha sporteve duke e bërë kështu ŠKODA-n pjesë të Librit Gines të Rekordeve Botërore.
Për 14 vjet, ŠKODA ka qenë partneri zyrtar dhe partner i automjeteve të Tour de France. Kompania ofron 250 automjete për organizimin dhe mbështetjen e garës më të madhe të çiklizmit në botë. Gjatë tre javëve të operimit të vazhdueshëm, flota e ŠKODA-s mbulon një distancë të kombinuar prej afërsisht 2.8 milion kilometrash. Që nga viti 2004, distanca totale e mbuluar në Tour de France është mbi 30 milion kilometra. Çdo ditë, një ekip shërbimi i ŠKODA siguron që 250 automjetet të jenë të përgatitura mirë për fazën e ardhshme. Modeli premium, ŠKODA SUPERB, ndihmon të gjithë Tourin si "Red Car" dhe I shërben drejtiesit të turneut Christian Prudhomme si një qendër kontrolli e lëvizshme.
Marrëdhënia e ngushtë e vendosur midis markës çeke dhe çiklizmit ka rrënjë historike. 122 vjet më parë, themeluesit e kompanisë Václav Laurin dhe Václav Klement filluan prodhimin e biçikletave para se të fillonin prodhimin e makinave. Çiklizimi është një shtyllë kryesore e strategjisë së sponsorizimit të ŠKODA-s. Përveç Tour de France dhe Vuelta në Spanjë, marka mbështet gara të tjera të çiklizmit ndërkombëtar dhe kombëtar, si dhe ngjarje të shumta sportive për publikun.
Në mesin e vitit 2017, ŠKODA ka zgjeruar angazhimin e saj të markës duke hyrë në një partneritet gjithëpërfshirës me Cirque du Soleil të njohur botërisht. Bashkëpunimi i markës me kompaninë live entertainment hap mundësi të reja të shumta për të arritur miliona klientë potencialë të rinj për ŠKODA-n.