Shitjet e SEAT rriten me 7.8 përqind deri në korrik

2019-08-20
  • Kompania dorëzon 369.500 automjete në shtatë muajt e parë të 2019, figura më e lartë në histori të saj

  • Në korrik, SEAT shet 55.200 automjete dhe tejkalon vëllimin rekord të vitit 2018

  • Gjermania, Franca, Italia, Zvicra, Hollanda, Suedia dhe Danimarka, në mesin e vendeve që shënojnë rritje dyshifrore

  • CUPRA rritet me 71% dhe tashmë ka shitur më shumë se 15,000 makina

     

    SEAT nisi gjysmën e dytë të vitit 2019 me një rekord të ri shitje. Pas arritjes së vëllimit të tij më të lartë të shitjeve në gjashtë muajt e parë të vitit, dërgesat globale të SEAT u rritën me 4.7% në korrik, krahasuar me të njëjtin muaj në 2018 për një total prej 55.200 automjetesh të shitura. Me këtë rritje, SEAT poston më të mirën në korrik në historinë e saj dhe tejkalon nivelin rekord të vendosur në 2018 (52.700 njësi), në një muaj që pati një rritje të mprehtë të shitjeve para zbatimit të rregulloreve të reja të emetimeve në Evropë në Shtator 2018 .

    Në një vit deri më tani, SEAT ka shitur shifrën rekord të 369.500 automjeteve, që është 7.8% më shumë se nga janari deri në korrik 2018 (342.700), dhe rezultati më i mirë i postuar ndonjëherë.

    Për më tepër, dërgesat e markës CUPRA * u rritën ndjeshëm që nga fillimi i vitit. Nga janari deri në korrik 2019, marka e re shiti 15.100 vetura, që është 70.9% më shumë se në të njëjtën periudhë të një viti më parë.

    Nënkryetari i SEAT për Shitje dhe Marketim dhe CEO i CUPRA, Wayne Griffiths theksoi se "rritja e vendeve të shitjeve përsëri këtë vit SEAT si një nga markat me rritje më të shpejtë në Evropë. Rezultatet tona shkojnë kundër trendit në sektor. Ne jemi duke rritur ndjeshëm pjesën tonë të tregut, duke na bërë udhëheqësin në tregun Spanjoll dhe një nga markat më të shitura në Gjermani, Mbretërinë e Bashkuar, Francë, Itali, Austri, Zvicër, Portugali dhe Meksikë. Për më tepër, CUPRA po tërheq klientë të rinj falë suksesit të CUPRA Ateca dhe performancës shumë të mirë të Leon CUPRA-s aktuale. " 

    Nga janari deri në korrik, shitjet e SEAT shënuan përparim të vazhdueshëm për shkak të shtytjes së fortë në tregjet kryesore të saj, veçanërisht në Gjermani, Francë dhe Itali. Në Gjermani, SEAT dorëzoi 82.300 automjete deri në korrik, që është 15.2% më shumë se në të njëjtën periudhë të vitit 2018. Në Spanjë, SEAT shiti 74.600 vetura, 2.2% më shumë, dhe ishte marka lider e tregut. Tre vendet e fundit botërore kryesore janë Mbretëria e Bashkuar, ku tendenca në rënie nuk e ka ndaluar SEAT, e cila u rrit me 3.8% (43,200 makina të shitura). Franca dhe Italia rendisin listën e tregjeve me vëllim më të lartë të SEAT me 21.900 (+ 15.7%) dhe 17.200 (+ 21.5%) dërgesa të automjeteve respektivisht, dhe të dy vendet shënuan rritje të shitjeve dyshifrore.

    Shumica e tregjeve të mëdha evropiane po bëjnë gjithashtu përparim të fortë, duke përfshirë edhe Austrinë (14,200; + 4.2%), Zvicrën (7,900; + 12.9%), Portugalinë (7,400; + 8.9%), Hollandën (7,300; + 28.2%), Suedia (5,000; + 14.5%), Danimarka (4,200; + 35%) dhe Irlanda (3,700; + 9.1%), si dhe Meksika, ku shitjet u rritën me 6,7% dhe arritën në 14.400 automjete të shitura.

    Rezultatet financiare gjithashtu thyen rekorde

    SEAT gjithashtu postoi rezultatet më të mira financiare në historinë e saj në gjashtë muajt e parë të 2019. Siç është raportuar nga Grupi Volkswagen në fund të korrikut, fitimi operativ u rrit me 1.9% për të qëndruar në shifrën rekord prej 216 milion euro. Për më tepër, xhiroja u rrit me 8.3%, në 6.266 miliardë euro (2018: 5.786 miliardë). Rritja e shitjeve dhe efekti pozitiv në përzierje falë shitjes së SUV-ve (43% e dërgesave të SEAT në gjysmën e parë të 2019) rritën rezultatet.