ID. BUGGY në Pebble Beach Concours D’Elegance

2019-08-21
  • Makina koncept është e frymëzuar nga buggy e rërër legjendare dhe i çon ato në elektro mobilitet me një bateri 62 kWh dhe 150kW/204 kuaj fuqi.

  • Dizajni i gjeneratës tjetër është një off roader dhe nuk ka tavan ose dyer për eksperiencat më të pastra në plazh.

  • ID. BUGGY tregon që platform MEB mund të përdoret  start up-et për shumë makina të bëra vetë.

Për herë të parë Volkswagen ID. BUGGY ecen në rrugët dhe plazhet e Kalifornisë. Makina koncept gjithashtu do të ekspozohet në Pebble Beach Concours D'Elegance gjatë Monterey Car Week. Që nga debutimi në Geneva International Motor Show in March, ID. BUGGY ka krijuar zhurmë mbi mundësitë e të ardhmes të elektro mobilitetit.

Duke marrë inspirim nga buggy klasike të rërës nga vitet 60, ID. BUGGY tregon shumllojshmërinë e modular electric drive matrix (MEB) dhe fut qejfin në funksion. Dizajni modular i BUGGY lejon që kompozita e sipërme e trupit të mund të çmontohet nga shasia MEB, duke hapur një botë mundësish për prodhuesit pale të treat, ashut si origjinali Meyers Manx bëri me buggy e parë.

Mungesa e dyerve dhe e tavanit e bën ID. BUGGY gati për formën më të pastër të xhirove në plazh. Aftësitë off-road të kësaj makine përfshinë disqe standarte 18-inch dhe goma off-road BFGoodrich All-Terrain T/A® (255/55 para dhe 285/60 prapa), gjithashtu mbrojtje e poshtme alumini. Dy kapëset për të rimorkiuar makinën janë të integruara në parakolp dhe kornizat e xhamave të përforcuara në stilin Targa japing siguri në rast aksidenti.

Brenda, ID. BUGGY përfshin material minimaliste aestetike dhe kundra ujit. Një timon hexagonal, e mbuluar me lekërë Nappa kundra ujit, përfshin funksione me prekje, dhe kilometrazhi dixhital e mban kroskotin estetikisht të pastër. Me gjithë bazën e rrotave të shkurtuar të konceptit, pasagjerët kanë shumë vend.

Drivetrain zero-emission i ID. BUGGY është i bërë nga motorrë elektrik të integruar në aksin e pasëm, me paisje elektronike, kambio me 1 shpejtësi, dhe bateri të sheshta (62 kWh) me voltazh të lartë të vendosura ne dyshemenë e makinës për të krijuar hapësirë. Motorri elektrik prodhon 150 kW/204 kuaj fuqi dhe torque maximal prej 310 Nm nga vendi, dhe i jep makinës një autonomi prej rreth 250km në ciklin WLTP. Koncepti përshpejton nga 0-100km/h në 7.2 sekonda. Shpejtësia maksimale është e limituar në 160 km/h.